De boekenlijst klopt niet. Wat nu? 
Ruim voordat de boekenlijst op de webshop komt, hebben wij contact met de secretariaten over de voorgeschreven literatuur. Mocht er toch een foutje in de lijst zitten, neem dan contact met ons op: sbjs@jur.ru.nl. Vermeld in de mail wat er niet klopt. Wij nemen vervolgens contact op met het secretariaat en zullen de lijst aanpassen indien nodig. 


Hoe kan ik een boek retourneren?
SBJS gaat helaas niet over het retourneren van boeken. Voor vragen die betrekking hebben tot het retourneren van boeken, kun je terecht bij de leverancier door te mailen (klantenservice@boekenbestelling.nl) of te bellen (088-203 03 69). Zij hebben inzicht in je bestelling en kunnen je helpen met het terugsturen van het boek.


Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?
De leverancier streeft ernaar binnen 10 dagen het geld terug te storten op je rekening.
SBJS gaat helaas niet over het retourneren van boeken en heeft daarom ook geen inzicht in de afhandeling van retourzendingen. Als je vragen hebt, kun je terecht bij de leverancier door te mailen (klantenservice@boekenbestelling.nl) of te bellen (088-203 03 69).